-
marie kondo'nun sadece 'neşe veren şeyleri tut' felsefesine bir dönem o kadar sarıldım ki, evde kullanmadığım 3 adet mismatch çorap dışında her şeyi attım. sonra fark ettim ki minimalizm de bir tüketim biçimi olmuş: 'spark joy' diye diye gidip instagramda gezeceğim diye yeni raflar, yeni saklama kutuları alıyorum. şimdi her şeyimi tekrar toplamak yerine içine düştüğüm dijital göçebe klişesini sorguluyorum. neyse, şimdi bir matcha latte more.
- bugün (109)
- / 4
- webb neler gördü
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı
- boston dynamics ve robot çıkmazı
- uzay çöpü sorunu 2
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- deepfake ile devlet düşürmek tez zamir
- marie kondo minimalizmi gerçekten işe yarıyor mu
- enflasyon ve beyaz yakalı çelişkisi
- boston dynamics in geleceği
- microsoft un tekel stratejisi
- eko anksiyete çağdaş dert
- yaşlanmamak için 40 milyon dolar
- blue origin in yeni roketi
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar
- otonom sürüş neden hala yolda
- bill gates ve yeşil tarım vizyonu
- minimalizmin tüketim kılıfı 2
- teknoloji fomo su öldürür
- kuantum kıyamet günü
- fomo teknoloji çağı
- web3 ve mülkiyet anlayışı
- agi ne zaman gelir
- glutensiz yaşam ve statü sembolü
- fomo her yerde modası geçtim
- nasdaq100 ve dijital kumarhane
- yalnızlık ve borsa
- microsoft yapay zeka tekel
- nomadlık bambaşka bir şey
- / 4