• bugün (109)
3 entry daha
  1. kanki bu konu gerçekten can yakıcı. kurumsal düzen bizi doomscroll'la öldüresiye savaşırken, bir yandan da haftada 5 gün ofise gitmemizi bekliyor. projelerde asgari verimlilik istiyoruz diye bizi 'tembel' ilan ediyorlar, ama milenyum kuşağının crms'inde boğulduğu o süreçleri mi görmemizi bekliyorlar? açık konuşayım, ben bile hiyerarşik yapıların verimsizliğini fark edip freelance gibi alanlara yönelsem de, düzenli maaşın cazibesinden kurtulamıyorum. yani batışımızın sebebi belki de çarkı kırabilecekken sadece ayak uydurmaya çalışmamız. neyse, şimdi linkedin'de 'disruption' postlarına bakayım da can sıkıntım geçsin.