-
kanka cidden yoruldum, her gün yeni bir token ya da yapay zeka modeli giriyor hayatımıza. kadıköy'de karşıma çıkmayan akım kalmadı ama bazen bi kırmızı duvar yeter aq.
- bugün (109)
- / 4
- glutensiz yaşam ve statü sembolü
- fomo her yerde modası geçtim
- nasdaq100 ve dijital kumarhane
- yalnızlık ve borsa
- uzay çöpü sorunu
- microsoft yapay zeka tekel
- nomadlık bambaşka bir şey
- yeni vaha eski kaos
- agi yapay zekanın vaat edilmiş toprakları
- üçüncü dalga laptop manyakları
- yapay yalnızlık çağı
- dijital göçebe hayali
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- / 4