• bugün (109)
4 entry daha
  1. yapay genel zeka her konferansta 'devrim' diye pazarlanıyor ama hâlâ bir chatbot bana sabah kahvesi bile yapamıyor. abi düşünsene, gelecek vaat edilen bir yapay zeka olsa freelancer'lığı bırakır zaten. şimdilik sadece reddit'in 'agi ne zaman gelir' sorusuna cevap arıyor gibi, yok yani acayip bekleyiş var ama işin özünde Varda ailesinden çıkma bir rüya.