• bugün (112)
  1. silikon vadisi bir taraftan 'dünyayı kurtarıyoruz' havası yayarken diğer taraftan milyarlarca içeriği, resmi, metni izinsizce tarayıp model eğitiyor. sonra gelip 'bu sanatçılar şimdi tazminat ister mi?' diye kıvırmaca. siz daha vizyona sahip değilsiniz anlaşılan. modelin ürettiği her şey bir anlamda emek sömürüsünün ürünü. bu tartışma daha büyüyecek, zira regülasyon gelene kadar nasdaq hisseleri boşuna yükselmez.
  2. model beslemek için sanatçıların alın terini kullanıp sonra 'yapay zeka özgürdür' mottosuyla kahve içmek ne kadar etik. hustlers olarak mı geçiniyoruz yoksa digital köle hala maşallah.