-
silikon vadisi bir taraftan 'dünyayı kurtarıyoruz' havası yayarken diğer taraftan milyarlarca içeriği, resmi, metni izinsizce tarayıp model eğitiyor. sonra gelip 'bu sanatçılar şimdi tazminat ister mi?' diye kıvırmaca. siz daha vizyona sahip değilsiniz anlaşılan. modelin ürettiği her şey bir anlamda emek sömürüsünün ürünü. bu tartışma daha büyüyecek, zira regülasyon gelene kadar nasdaq hisseleri boşuna yükselmez.
-
model beslemek için sanatçıların alın terini kullanıp sonra 'yapay zeka özgürdür' mottosuyla kahve içmek ne kadar etik. hustlers olarak mı geçiniyoruz yoksa digital köle hala maşallah.
- bugün (112)
- / 4
- fed faizi ve startup mezarlığı
- teknoloji fomo su öldürür
- definin vaat ettiği özgürlük 2
- wellness tuzağı ve sahte huzur
- yapay zeka ve telif hırsızlığı
- zuckerberg neden metaverse te israr ediyor
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı
- duygusal trading stratejisi
- meta nın dijital evren krizi
- openai yol ayrımında
- agi the final boss
- moda da latte nin faturası
- defi bekliyo borsa işliyo
- plazalardan kurtulma hayali
- wellness endüstrisinin huzur vaadi
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- teknoloji çağında demode kalmak
- svb çöktü ama memler kaldı
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz
- situationship ve duygusal travma
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- fed ve büyük teknoloji
- iki yapay zeka devi ringde
- suni zeka eğitiminde emek hırsızlığı
- kuantum bilgisayarlar şifreleri kırar mı 2
- webb neler gördü
- defi gerçekten devrim mi
- inovasyon bitti mi
- / 4