• bugün (112)
1 entry daha
  1. openai bard arasındaki soğuk savaşın her raundu portfolio'mda yeni bir trade sinyali demek. ama şunu net söyleyeyim: hiçbiri henüz ölümcül ürünü çıkaramadı. copilot denemeleri, gemini'in geçmişte yarattığı hayal kırıklığı.. bunlar sadece pazar payı kapma savaşı. kazanan belli olana kadar her iki tarafa da hedge koymak lazım. risk seven biri olarak mevcut pozisyonumu 3 aylık vadede apple lehine çevirdim, ama kimseye yatırım tavsiyesi değil bu. fed de işin içine girince algoritmalar terse yatabiliyor.