-
openai bard arasındaki soğuk savaşın her raundu portfolio'mda yeni bir trade sinyali demek. ama şunu net söyleyeyim: hiçbiri henüz ölümcül ürünü çıkaramadı. copilot denemeleri, gemini'in geçmişte yarattığı hayal kırıklığı.. bunlar sadece pazar payı kapma savaşı. kazanan belli olana kadar her iki tarafa da hedge koymak lazım. risk seven biri olarak mevcut pozisyonumu 3 aylık vadede apple lehine çevirdim, ama kimseye yatırım tavsiyesi değil bu. fed de işin içine girince algoritmalar terse yatabiliyor.
- bugün (112)
- / 4
- yapay yalnızlık çağı 2
- tiktok savaşı veri egemenliği 2
- microsoft un yapay zeka hamlesi
- tiktok yasağı abd çin veri harbi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- asteroit madenciliği ekonomisi
- fsd de son durak
- plaza fatihi enflasyon
- yapay zeka asistan savaşı
- robot süpürge tembellik paradoksu
- z kuşağı ve ofis sendromu
- silly valley banka çöküşü
- silikon vadisi bankası iflasları
- dijital göçebe olmak zor iş
- kafana çip taktırmak artık gerçek
- gökyüzünde çöp sahası mı olur
- webb neler gördü
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı
- boston dynamics ve robot çıkmazı
- uzay çöpü sorunu 2
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- deepfake ile devlet düşürmek tez zamir
- marie kondo minimalizmi gerçekten işe yarıyor mu
- enflasyon ve beyaz yakalı çelişkisi
- boston dynamics in geleceği
- microsoft un tekel stratejisi
- eko anksiyete çağdaş dert
- yaşlanmamak için 40 milyon dolar
- / 4