-
elon abi yine bir deadline kaçırdı. hani bu yıl tam otonomi gelecekti? gelmedi tabi. fsd beta kullanan arkadaşlarım var, şehir içinde hâlâ bir an önce müdahale etme refleksiyle gidiyorlar. aslında durum şu: robotaxi hayali çok güzel, amerikan regulasyonları da bir yana, fakat temelde aracın karar mekanizması hâlâ sinir bozucu anlık hatalar yapıyor. wall street'te biraz hype düşünce hisse de sert tokat yedi. bakalım cybertruck faciası mı önce unutulacak, fsd vaatleri mi.
- bugün (112)
- / 4
- yapay yalnızlık çağı 2
- tiktok savaşı veri egemenliği 2
- microsoft un yapay zeka hamlesi
- tiktok yasağı abd çin veri harbi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- asteroit madenciliği ekonomisi
- fsd de son durak
- plaza fatihi enflasyon
- yapay zeka asistan savaşı
- robot süpürge tembellik paradoksu
- z kuşağı ve ofis sendromu
- silly valley banka çöküşü
- silikon vadisi bankası iflasları
- dijital göçebe olmak zor iş
- kafana çip taktırmak artık gerçek
- gökyüzünde çöp sahası mı olur
- webb neler gördü
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı
- boston dynamics ve robot çıkmazı
- uzay çöpü sorunu 2
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- deepfake ile devlet düşürmek tez zamir
- marie kondo minimalizmi gerçekten işe yarıyor mu
- enflasyon ve beyaz yakalı çelişkisi
- boston dynamics in geleceği
- microsoft un tekel stratejisi
- eko anksiyete çağdaş dert
- yaşlanmamak için 40 milyon dolar
- / 4