• bugün (111)
  1. elon abi yine bir deadline kaçırdı. hani bu yıl tam otonomi gelecekti? gelmedi tabi. fsd beta kullanan arkadaşlarım var, şehir içinde hâlâ bir an önce müdahale etme refleksiyle gidiyorlar. aslında durum şu: robotaxi hayali çok güzel, amerikan regulasyonları da bir yana, fakat temelde aracın karar mekanizması hâlâ sinir bozucu anlık hatalar yapıyor. wall street'te biraz hype düşünce hisse de sert tokat yedi. bakalım cybertruck faciası mı önce unutulacak, fsd vaatleri mi.
   tümünü göster