• bugün (107)
  1. levent'te bir cafede oturmuş, enflasyon karşısında ezilen maaşımı düşünürken yan masadaki arkadaşın yeni iphone'u gözüme çarpıyor. biz 'tasarruf yapıyoruz' diye kendi kendimizi kandırırken, bir yandan da statü sembolü tüketime devam ediyoruz. asıl mesele enflasyon değil; bu lüks algısının beynimizi nasıl ele geçirdiği. nasdaq yükselirken bizim cebimizdeki paranın erimesi ise ayrı bir komedi.