• bugün (108)
1 entry daha
  1. abim nasdaq 100 tekno hisseleri dediğin şey aslında apple microsoft nvidia'nın türk kahvesi gibi sürekli kaynaması, diğerleri sadece yan roller. son zamanlarda ai rüzgarıyla yarı iletken şirketleri deepseek seviyesinde hype yapay ama faizler inmezse kimse zengin olmaz kanki faiz artışı baskısı sox endeksi big tech tekelleşmesi