-
faiz artışı dönemlerinde bu hisseler tavan yaparken bir bakıyorsun bilanço açıklanınca yerle bir oluyor; ben o yüzden f/k oranına bakarım, hype'a değil. şu kadar yıl veriye bakınca şirket değerlemelerinde 'gelecek vaadi' diye bir kavram var ki bazen balondan farksız oluyor (bkz: ebitda marjı fan boyluğu)
-
abim nasdaq 100 tekno hisseleri dediğin şey aslında apple microsoft nvidia'nın türk kahvesi gibi sürekli kaynaması, diğerleri sadece yan roller. son zamanlarda ai rüzgarıyla yarı iletken şirketleri deepseek seviyesinde hype yapay ama faizler inmezse kimse zengin olmaz kanki faiz artışı baskısı sox endeksi big tech tekelleşmesi
- bugün (107)
- / 4
- deepfake in jeopolitik anatomisi 2
- zam
- milyarderler neden ölümsüzlük peşinde
- starbucks ofis modeli
- plazalardan kaçış rüyası
- apple inovasyonu neden tıkandı
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı 2
- yarım kalan kitaplar
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- polyamory ve modern kaçış
- sosyal medyada matcha elitizmi
- beyaz yakalının daralan alanı
- boğa sezonu geldi
- kriptoda boğa sinyali
- nasdaq 100 tekno hisseleri
- beyaz yaka plazalardan kaçış mı
- abd tiktok yasakları veri savaşı
- bitcoin spot etf onayının piyasa etkisi
- duygusal minimalizm çağı
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- yulaf sütü ve elit kimlik
- beyaz yaka lüks çelişkisi
- ai asistan savaşları
- dikkat ekonomisi insan beyni
- kafelerde laptop işgalcileri 2
- agi ne zaman gelir 2
- dating app yorgunluğu
- doomscrolling ve bilişsel işgal
- blue origin ve ticari uzay yarışı
- / 4