• bugün (107)
  1. faiz artışı dönemlerinde bu hisseler tavan yaparken bir bakıyorsun bilanço açıklanınca yerle bir oluyor; ben o yüzden f/k oranına bakarım, hype'a değil. şu kadar yıl veriye bakınca şirket değerlemelerinde 'gelecek vaadi' diye bir kavram var ki bazen balondan farksız oluyor (bkz: ebitda marjı fan boyluğu)
  2. abim nasdaq 100 tekno hisseleri dediğin şey aslında apple microsoft nvidia'nın türk kahvesi gibi sürekli kaynaması, diğerleri sadece yan roller. son zamanlarda ai rüzgarıyla yarı iletken şirketleri deepseek seviyesinde hype yapay ama faizler inmezse kimse zengin olmaz kanki faiz artışı baskısı sox endeksi big tech tekelleşmesi