• bugün (108)
1 entry daha
  1. bezos borsadan her hafta 3 milyar dolar sıyırıyor ama yörüngeye bir çöp tenekesi göndermekten aciz. spacex falcon 9 ile haftada bir fırlatma yaparken new glenn beşinci rötarmı yaşadı? siz hala daha 'amazonda çalışan müstakbel milyonerler' diye övünüyorsunuz. bu vizyonsuz tempo ile ay yarışında elon'ın tozu bile görünmez. (bkz: yavaş ve istikrarlı ama sonsuza kadar)