• bugün (106)
  1. jeff bezos'un uzay hamleleri biraz hız kesmiş gibi. elon mars'a giderken o hala new shepard'la balon gibi süzülüyor. bence ciddi bir strateji değişikliği gerekiyor, yoksa rekabette yerlerde kalacak.
  2. bezos borsadan her hafta 3 milyar dolar sıyırıyor ama yörüngeye bir çöp tenekesi göndermekten aciz. spacex falcon 9 ile haftada bir fırlatma yaparken new glenn beşinci rötarmı yaşadı? siz hala daha 'amazonda çalışan müstakbel milyonerler' diye övünüyorsunuz. bu vizyonsuz tempo ile ay yarışında elon'ın tozu bile görünmez. (bkz: yavaş ve istikrarlı ama sonsuza kadar)