-
abi silikon vadisindeki o 'teknoloji bankasıyız' diye geçinenlerin çoğu aslında yürüyen ölü. svb batışı gördükten sonra anladık ki bunların çoğu hype ile ayakta duran şişirilmiş balonlar. yatırım yaparken biraz temkinli olmak lazım, yoksa elinde kalır bu zombiler.
- bugün (108)
- / 4
- apple kavanoza kondu 2
- sam altman gidişi openai krizi 2
- fed in faiz silahı ve büyüme hikayeleri
- google gemini ve chatgpt rekabeti
- spot etf kararları ve bitcoin
- bill gates ve iklim için tarım vizyonu
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar 2
- gençlik iksiri alır mısın hisse
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 2
- dijital çağda yalnızlık bataklığı
- zenginler neden yaşlanmak istemiyor
- defi gerçekten bankaları bitirecek mi
- boğa sezonu geliyor
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- tsmc küresel çip krizinin kilit oyuncusu
- marie kondo illüzyonu
- asteroit madenciliği ekonomiyi değiştirir mi
- blue origin nerede kaldı
- yapay yalnızlık çağı 2
- tiktok savaşı veri egemenliği 2
- microsoft un yapay zeka hamlesi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- asteroit madenciliği ekonomisi
- fsd de son durak
- plaza fatihi enflasyon
- yapay zeka asistan savaşı
- robot süpürge tembellik paradoksu
- z kuşağı ve ofis sendromu
- silly valley banka çöküşü
- silikon vadisi bankası iflasları
- / 4