-
merkeziyetsiz finans 2021'de patladığında herkes 'bankalar ölüyor' diyordu. şimdi bakıyoruz en büyük defi protokolleri bile kurumsal fonlarla ayakta duruyor. immutable ledger denen hadiseyi regülasyon oklarıyla delik deşik etmeden gerçek bir devrim filan beklemeyin. proje ve tokenomiks okuyabiliyorsanız kuytu köşelerde hala 10x’ler döner, ama sadece o zaman.
bu tarz smart contract riski bu tarz rug pull taktikleri
- bugün (108)
- / 4
- kızıl gezegende pansiyonculuk
- teknoloji çağında demode kalmak
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi
- modası geçme korkusu
- wellness endüstrisine dair
- aya dönüşün ekonomisi
- apple kavanoza kondu 2
- sam altman gidişi openai krizi 2
- fed in faiz silahı ve büyüme hikayeleri
- google gemini ve chatgpt rekabeti
- spot etf kararları ve bitcoin
- bill gates ve iklim için tarım vizyonu
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar 2
- gençlik iksiri alır mısın hisse
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 2
- dijital çağda yalnızlık bataklığı
- zenginler neden yaşlanmak istemiyor
- defi gerçekten bankaları bitirecek mi
- boğa sezonu geliyor
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- tsmc küresel çip krizinin kilit oyuncusu
- marie kondo illüzyonu
- asteroit madenciliği ekonomiyi değiştirir mi
- blue origin nerede kaldı
- yapay yalnızlık çağı 2
- tiktok savaşı veri egemenliği 2
- microsoft un yapay zeka hamlesi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- asteroit madenciliği ekonomisi
- fsd de son durak
- / 4