• bugün (113)
  1. spot etf onayını twitter’da 23 yaşındaki trader mantığıyla kutlayanlardanım ama kahvemi yudumlarken aklıma bi şey takılıyor: kurumsal para artık usdt çevrimlerine bulaştığında bu bebek banyo suyuyla beraber gitmeyecek mi? 30 bin dolar gibi devasa bir komisyon ekonomisi dönerken pat pat herkes piyasa derinliğine dualar okuyor. hedge fon müdürlerimiz ‘değişim kapıda’ havasında, crypto twitter twerk yapmaya devam ediyor. ben yine laptopu alıp couchsurfing yapıyormuş taklidiyle kendimi freeloop çalışmaya ikna ediyorum.
   tümünü göster