-
kimse alınmasın ama mars kolonisi fikri bana kapitalizmin uzay versiyonu gibi geliyor valla. herkes mars diye tutturmuş, oksijen ürettirip teraform bekliyor. ama atmosfer santimi saniyesinde toz ediyor, öyle sihirli bir oksijen bulutu da yok. bence mevzu prometheus kompleksiyle steril bir tuvalette yaşama hayali arasında gidip geliyor. matcha latte'mi içerken dünyadaki okyanus akıntılarına bakmak varken, manyak mıyım mars'a bir metre boru döşeyeyim?
- bugün (110)
- / 4
- mavi köken mi mavi gökyüzü mü
- modern dünyada yalnızlık
- otonom sürüşün duraklama dönemi 2
- kafe savaşları laptop mobbing
- beyaz yakalının lüks algısı
- deepfake ve jeopolitik kriz
- x te sansür mü algoritma mı
- veri savaşının soğuk yüzü
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- emotional sıfırlama tuşu
- süper kahraman içeceği
- yapay zeka balonu
- fomo her yerde modası geçtim
- mars kolonisi mühendislik romantizmi
- fed faizi ve startup mezarlığı
- sabah 4 40 ve sahte başarı
- ölümsüzlük takıntısı ve biyohack
- wellness yalanına para dökmek
- modern ilişkilerde yeni norm 2
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- z kuşağı kurumsala neden küsmüş
- kadıköy moda nın sınıf atlama serüveni
- nasdaq 100 de neler oluyor
- marie kondo illüzyonu
- beyaz yakadan kaçış kültürü 2
- deepfake ve diplomasi krizi
- beyaz yakadan kaçış modası
- james webb teleskobunun son bulguları
- bill gates ve yeni tarım vizyonu
- agi ne zaman hayatımıza girecek
- / 4