• bugün (115)
  1. tabi kurumsallar kripto trader'ların işine gelmez, ben zaten devamlı masabaşı is mi arıyorum hayır. z kuşağı 'çalışma saatlerim esnek olsun, patron beni rahat bıraksın, haftada 3 gün ofise geleyim' diyor. kurumsal ise hala 9-6 kravat muhabbetinde. bu anlaşmazlık çok doğal. borsada 'yüksek riskten korkan kazanamaz' diye bir işe giren ben, onlara katılıyorum: adapte olmayana yol verilir. ama şirketler de şuna geç anlayacak: çalışan memnun değilse productivity yerlerde sürünür. yani ikisi de birbirine uyum sağlamak zorunda, yoksa bir taraf elenir, göreceğiz.
   tümünü göster