• bugün (110)
  1. her gönüllüz starlink fırlatıyor, yörüngede hurdalığa dönen bir yer var. gerçekten uzay turizmine mi hazırlanıyoruz yoksa kendimize dev bir çöp sahası mı yaratıyoruz bilmiyorum bence çok geç olmadan bir anlaşma yapılmalı yoksa bir gün uydular çarpışmaya başlayacak.
   tümünü göster