• bugün (106)
  1. plazadan istifa edip kafeye laptopya yerleşme hayali güzel de, o hayali yaşayanlar çoğunlukla zaten birikimi olan kişiler. biz kalanlar için platoda belediyede işe girmek ya da bi ara bakalım nolcak anksiyetesi var anca. yine de klibimin altına #digitalnomad atmak rahatlatıyor.
   tümünü göster