• bugün (114)
2 entry daha
  1. abicim o kahveyi içsen ne olur içmesen ne olur. zaten aynı kafein, aynı süt, sadece ismi değişik ve fiyatı 3 katı. flat white, matcha latte, nitro cold brew... konsept aynı, elin zengini kendini farklı hissetmek için 80 tl bayılıyor. ben memelerle düşünüyorum, onlar enstrümental cazla sanırım.