• bugün (114)
3 entry daha
  1. hani şu üstümüzde dönen binlerce tonluk hurda yığını var ya, işte o. spacex ve diggerleri sayesinde artık uzayda da trafik sıkışıklığı yaşar olduk yani. 50 yıl önce fırlattığımız uydu parçaları şu an istasyonla kafa kafaya gidiyor, millet "aman çarpışmasın" diye dua ediyor. (bkz: space debris handling 101) tam bir teknoloji harikası ama bi yandan da üşengeçliğimizin göstergesi. aya roket gönderiyoruz da çöpümüzü toplamayı akıl edemedik, ne ilginç.