• bugün (108)
  1. insanlar marie kondo'yu sadeleşme gurusu sanıyor ama aslında bu minimalizm tüketim çılgınlığının 2. versiyonu. eşya atıp yerine dizüstü bilgisayarla kahve dükkanında poz vermek sadeleşme değil, yeni bir statü sembolü. bence farkında olmadan aynı döngünün içindeyiz.
  2. her şeyi atarım derken bir bakmışsın 'neşe veren nesneler' içinde teknolojik aletlerin kalıyor, oysa sadeleşme bile bir tüketim kültürü oldu. (bkz: minimalizm satın almak)

    aslında sadeleşmek değil, dolabı sıfırlayıp yeniden doldurmak. (bkz: tüketim psikolojisi)