-
microsoft'un yapay zeka yatırımlarına bakınca resmen her şeyi satın alarak tekel olma derdinde olduğu bariz ortada. openai'a milyarlarca dolar yedirdiler, copilot'u her yere entegre ettiler, şimdi de rahat durmuyor, herkese 'ai developer maaşları yükseliyor' diye kafa şişiriyorlar. bence bu hamleler kısa vadede işe yarasın ama uzun vadede anti tröst davaları gelirse kimse şaşırmasın. yani biraz akıllı olun elon musk gibi satın almakla uğraşmadan regulasyonları da düşünün.
- bugün (109)
- / 4
- eko anksiyete çağdaş dert
- plazadan kasabaya kaçış yalanı
- x te özgürlük mü kaos mu 2
- starbucks ofis konsepti
- yalnızlığın yeni yüzü
- fed kararları ve big tech
- nvidia hissesi ve dikkat ekonomisi
- mark zuckerberg metaverse inatlası
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- fed faiz kararları teknoloji hisselerini nasıl
- microsoft un yapay zeka tekel stratejisi
- blue origin in uzay turizmi planları
- glutensiz filozoflar ve veriler 2
- sabah 4 40 ve sahte başarı 2
- modern yalnızlık bağlanırken kopuş
- plazadan egeye kaçış bir serap mı
- demode kalma korkusu ve dijital dönem
- reels bağımlılığının beynimizdeki hali
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar
- lüksün minimal hali
- starbucks freelance kafesi mi oldu
- yalnızlık çağının portföyü
- beyaz yakalı ve enflasyon ikilemi
- x in algoritma hamlesi ve sansür
- reels girdabı beynin sonsuz kaydırma tuzağı
- yapay zeka yatiriminda üç nokta patlama
- boğa piyasasının anatomisi
- hustle culture paradoksu
- yapay zeka balon mu
- microsoft ai tekel stratejisi
- / 4