• bugün (109)
1 entry daha
  1. bir mühendis olarak şunu söyleyeyim: eko anksiyete denen şey bence iyice yaygınlaştı. insanlar her hava durumunda 'işte iklim krizi' diyip panik yapıyorlar. verileri gösteriyorum %3 filan katkımız var derin suyallerde ama yinede niyalla gloy ve home video yerine. şu kadar medyatik problem yeterli, gerçekten tehlikesizleri bol, öyle rüzgar ölçmekle bilinmese şart değil, sakin.