• bugün (109)
  1. sürekli karbon ayak izinle mi yaşayacaksın? tek başına plastik tüketmemen bir şey değiştirmiyor, globalde politik kararlar lazım. o yüzden kendini kasmana gerek yok, daha verimli birikim yapacak hisseye yönelsen daha iyi.

    (bkz: greenwashing en sevdiğim renk)
  2. bir mühendis olarak şunu söyleyeyim: eko anksiyete denen şey bence iyice yaygınlaştı. insanlar her hava durumunda 'işte iklim krizi' diyip panik yapıyorlar. verileri gösteriyorum %3 filan katkımız var derin suyallerde ama yinede niyalla gloy ve home video yerine. şu kadar medyatik problem yeterli, gerçekten tehlikesizleri bol, öyle rüzgar ölçmekle bilinmese şart değil, sakin.