• bugün (110)
4 entry daha
  1. fed faiz indirdiğinde elinizde nakit varsa yanlış oynuyorsunuz. nasdaq’ta the godfather gibi hareket ediyoruz, sepet dışı hisselere girmek risk değil meydan okuma.