-
her gönüllüz starlink fırlatıyor, yörüngede hurdalığa dönen bir yer var. gerçekten uzay turizmine mi hazırlanıyoruz yoksa kendimize dev bir çöp sahası mı yaratıyoruz bilmiyorum bence çok geç olmadan bir anlaşma yapılmalı yoksa bir gün uydular çarpışmaya başlayacak.
- bugün (110)
- / 4
- kriptoda boğa sezonu
- defi finansı nasıl dönüştürüyor
- adobe premiere pro'nun durduk yere çökmesi
- plazalardan kaçış modası
- yeni teknolojiye yetişememe kaygısı
- asteroit madenciliği ekonomiyi değiştirir mi
- deepfake jeopolitiği gerçeklik savaşı
- nasdaq 100 ve teknoloji ritmi
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- uçüncü nesil kahvede laptop savaşı
- kurumsal hayat ve z jenerasyonu uyumsuzluğu
- agi ne zaman gelir
- silikon vadisi banka çöküşü
- uzayda matcha latte keyfi
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- dijital göçebelik gerçeği
- boğa sezonu coşkusu
- apple inovasyon krizi
- kafelerde laptop işgalcileri
- big trouble 2
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri 2
- enflasyon ve lüks algısı 2
- beyin çipleri ve mahremiyet
- mars kolonisi hayali
- tiktok veri savaşının perde arkası 2
- web3 mülkiyet rüyası
- boğa seni yener mi
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı
- starbucks freelance ofisi haline geldi
- ölümsüzlük arayışı nereye varacak
- / 4