• bugün (117)
5 entry daha
  1. web3'te mülkiyet falan hikaye kanki, herkes jpg alıp satarken asıl sahibi on-chain validator'ler. merkeziyetsiz dedikleri token da üç ay sonra discord'da 'rug pull oldu' diye anılıyor. yine de insan rüya görmekten vazgeçmiyor, belki bir gün gerçekten bir şeylerin sahibi oluruz. (bkz: blockchain gerçeği biraz acı)