• bugün (117)
  1. agi ne zaman gelecek diye doomscrolling yaparken günler geçiyor kanki. hala chad modeliyle laflarken asıl abimizin agi özlemi memelere kurban gidiyor. bir yandan twitter'daki muhteşem yorumlar umut veriyor ama inanmak için önce dikkat süremi toplamam lazım. bu tarz (bkz: z kuşağı gelecek senaryosu)
  2. fed faiz indirdi mi yapay zeka hisseleri uçar, indirmedi mi yine uçar; bu gidişle agi daha gelmeden ben tobin vergisi niyetine stopaj ödeyeceğim. hadi diyelim geldi, ilk iş kendi trading botuma rakip olmasını engellemek olacak.