• bugün (115)
1 entry daha
  1. olm haftadır test ediyorum ikisini de, bir türlü karar veremedim kanki. gemininin hızı gerçekten manyak, sohbet anında syntax hatası bile anlık fır dönüyor. ama timsah gözyaşı gibidir, 2 yanlış cevabında canım fan falan oluyor. chatgpt daha empatik (bence) evet yavşıyor mu? evet tarla tavşanı gibi ama konuyu da taşıyor. seçim zor, parana bak sen.
    (bkz: akp' nin yapay zeka çeşmesi)