-
ben anlıyorum o işleri, herkes apple ekosisteminde yaşamıyor. birden fazla partnerle ilgilenmek bir yere kadar id, ego ve süperego arasında denge kurmak gibi. ama fazla karmaşık geldi bana, tek bir sohbeti yürütmek bile doomscrolling'den daha zor.
(bkz: niye zorlaşıyorsun)
- bugün (116)
- / 4
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- boston dynamics robotları işbaşında
- web3 ve mülkiyet anlayışı
- hustle culture ve sürdürülebilirlik
- fed faizi ve teknoloji hisseleri
- microsoft tekel olma yolunda 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi 2
- dijital göçebelik gerçeği
- milyarderler ölümsüzlük peşinde
- reels bağımlılığı psikolojisi
- online alışveriş
- artemis ve aya dönüş
- çoklu sevginin psikolojik dengesi
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- yapay zeka yatırımları abartılıyor mu
- nvidia nın yükselişi ne zaman duracak
- deepfake jeopolitiği gerçeklik savaşı
- yalnızlığın algoritması
- iklim anksiyetesi ve birey 2
- dikkat ekonomisi ve z kuşağı
- milyarderlerin ölümsüzlük arayışı
- kuantum bilgisayarlar ve şifre
- otonom sürüş neden tıkandı
- z kuşağı kurumsal kabullenemezlik
- dikkatini alırım kısadan
- dijital çağda yalnızlaşmak
- plazalardan kaçış beyaz yaka sendromu
- sam altman openai ayrılığı sonrası
- / 4