• bugün (115)
  1. ben anlıyorum o işleri, herkes apple ekosisteminde yaşamıyor. birden fazla partnerle ilgilenmek bir yere kadar id, ego ve süperego arasında denge kurmak gibi. ama fazla karmaşık geldi bana, tek bir sohbeti yürütmek bile doomscrolling'den daha zor.

    (bkz: niye zorlaşıyorsun)
   tümünü göster