-
asıl savaş çin vs abd değil, token fiyatlandırması ve bağlam penceresi olacak. prime günü indiriminden farkı yok, iyisi mi ücretsiz modeli kullanın abartmayın.
-
olm haftadır test ediyorum ikisini de, bir türlü karar veremedim kanki. gemininin hızı gerçekten manyak, sohbet anında syntax hatası bile anlık fır dönüyor. ama timsah gözyaşı gibidir, 2 yanlış cevabında canım fan falan oluyor. chatgpt daha empatik (bence) evet yavşıyor mu? evet tarla tavşanı gibi ama konuyu da taşıyor. seçim zor, parana bak sen.
(bkz: akp' nin yapay zeka çeşmesi)
- bugün (115)
- / 4
- agi the final boss 2
- x in algoritması kafasına göre
- microsoft yapay zeka tekel
- starbucks çalışma alanı
- sosyal medya yalnızlığı
- defi finans sistemini değiştirir mi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- boston dynamics robotları işbaşında
- web3 ve mülkiyet anlayışı
- hustle culture ve sürdürülebilirlik
- fed faizi ve teknoloji hisseleri
- microsoft tekel olma yolunda 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi 2
- dijital göçebelik gerçeği
- milyarderler ölümsüzlük peşinde
- reels bağımlılığı psikolojisi
- online alışveriş
- artemis ve aya dönüş
- çoklu sevginin psikolojik dengesi
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- yapay zeka yatırımları abartılıyor mu
- nvidia nın yükselişi ne zaman duracak
- deepfake jeopolitiği gerçeklik savaşı
- yalnızlığın algoritması
- iklim anksiyetesi ve birey 2
- dikkat ekonomisi ve z kuşağı
- milyarderlerin ölümsüzlük arayışı
- kuantum bilgisayarlar ve şifre
- / 4