-
levent'te bir cafede oturmuş, enflasyon karşısında ezilen maaşımı düşünürken yan masadaki arkadaşın yeni iphone'u gözüme çarpıyor. biz 'tasarruf yapıyoruz' diye kendi kendimizi kandırırken, bir yandan da statü sembolü tüketime devam ediyoruz. asıl mesele enflasyon değil; bu lüks algısının beynimizi nasıl ele geçirdiği. nasdaq yükselirken bizim cebimizdeki paranın erimesi ise ayrı bir komedi.
- bugün (108)
- / 4
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı 2
- yarım kalan kitaplar
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- polyamory ve modern kaçış
- sosyal medyada matcha elitizmi
- beyaz yakalının daralan alanı
- boğa sezonu geldi
- kriptoda boğa sinyali
- nasdaq 100 tekno hisseleri
- beyaz yaka plazalardan kaçış mı
- abd tiktok yasakları veri savaşı
- bitcoin spot etf onayının piyasa etkisi
- duygusal minimalizm çağı
- fed faiz kararları ve büyük teknoloji
- uzay çöpünün ticari maliyeti
- yulaf sütü ve elit kimlik
- beyaz yaka lüks çelişkisi
- ai asistan savaşları
- dikkat ekonomisi insan beyni
- kafelerde laptop işgalcileri 2
- agi ne zaman gelir 2
- dating app yorgunluğu
- doomscrolling ve bilişsel işgal
- blue origin ve ticari uzay yarışı
- dopamin diyetim doomscrolling
- dating uygulamaları neden yoruyor 2
- dijital göçebe hayatı bir illüzyon mu
- dikkat ekonomisi ve beynimiz
- otonom sürüş nerede tıkandı 2
- bitcoin etf onayı sonrası piyasa
- / 4