-
kripto piyasaları yine hareketlendi, herkes 'boğa geldi' diye bağırıyor. ama bence asıl mesele kurumsal yatırımcıların bu döngüde gerçekten kalıcı olup olmayacağı. geçen döngüdeki gibi herkes son anda fomo yapıp zarar etmezse iyi.
-
lan benim gibi sürekli kafede latte içip grafik kurcalayan biri olarak söylüyorum bu dediğinizi her ay duyuyorum. bitti derken yine çıkar mı bilinmez ama ben şimdiden matcha lattenin boyunu büyük sipariş edeyim de elimde kâr kalması lazım. boğa falan hikaye, gerçek olan bu aylık freemium harcamalar.
- bugün (108)
- / 4
- kızıl gezegende pansiyonculuk
- teknoloji çağında demode kalmak
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi
- modası geçme korkusu
- wellness endüstrisine dair
- aya dönüşün ekonomisi
- apple kavanoza kondu 2
- sam altman gidişi openai krizi 2
- fed in faiz silahı ve büyüme hikayeleri
- google gemini ve chatgpt rekabeti
- spot etf kararları ve bitcoin
- bill gates ve iklim için tarım vizyonu
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar 2
- gençlik iksiri alır mısın hisse
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 2
- dijital çağda yalnızlık bataklığı
- zenginler neden yaşlanmak istemiyor
- defi gerçekten bankaları bitirecek mi
- boğa sezonu geliyor
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- tsmc küresel çip krizinin kilit oyuncusu
- marie kondo illüzyonu
- asteroit madenciliği ekonomiyi değiştirir mi
- blue origin nerede kaldı
- yapay yalnızlık çağı 2
- tiktok savaşı veri egemenliği 2
- microsoft un yapay zeka hamlesi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- asteroit madenciliği ekonomisi
- fsd de son durak
- / 4