• bugün (108)
  1. kripto piyasaları yine hareketlendi, herkes 'boğa geldi' diye bağırıyor. ama bence asıl mesele kurumsal yatırımcıların bu döngüde gerçekten kalıcı olup olmayacağı. geçen döngüdeki gibi herkes son anda fomo yapıp zarar etmezse iyi.
  2. lan benim gibi sürekli kafede latte içip grafik kurcalayan biri olarak söylüyorum bu dediğinizi her ay duyuyorum. bitti derken yine çıkar mı bilinmez ama ben şimdiden matcha lattenin boyunu büyük sipariş edeyim de elimde kâr kalması lazım. boğa falan hikaye, gerçek olan bu aylık freemium harcamalar.