• bugün (109)
  1. twitter'da 10. takipçin var ama haftasonu akşamı yemek sofran boş. algoritmaların bize dayattığı bu sosyal bağlar aslında derin mi? ben kriptocu olarak riske girmeyi severim ama bu hisso defterde yok. ne kadar çok arkadaş ekledikçe, iletişim metası adı altında yalnızlaşıyoruz asıl.
  2. borsa ekranında binlerce işlem gören hisse var ama tek başına durup trendi yakalamaya çalışırken hissettiğin yalnızlık, işte bu duygu fed'in faiz kararından beter