• bugün (115)
  1. satın almadığı şirket bırakmadı resmen, openai'a milyarlar döküp sektörü domine etmeye çalışıyor. monopoly tadında bir strateji, gözümüz üstünde.
  2. gel gör ki bu yatırımlar biraz fazla agresif. son çeyrekte açıklanan raporlara bakıyorum, openai ile anlaşma falan derken neredeyse tüm sektörü kapsamış durumda. startup'lar artık kendi başlarına var olamıyor, ya microsoft'un kanatları altına giriyor ya da eziliyor. kanki bu ne özgürlük ne yahu, teknolojinin kendisi tehdit değilmiş de tekeli tehditmiş asıl.
    (bkz: yapay zeka ve inovasyonun tekele yem olması)