• bugün (121)
  1. verilere bakıyorum da bu kadar yükselişin altında fed'in likidite pompasından başka bir şey yok. (bkz: faiz indirimi beklentisi)
  2. şimdi grafiklere bakıyorum da herkes havaya kapak atıyor sanki. ben de tam matcha içiyorum kafede, arkada bi elon tweetliyor starlink falan, millet patlama derdinde. bence şu an balon dediğin şey yüzde 40, bir kriz cikarsa yüzde 50 olur. ama her zaman ytd.