-
üçüncü nesil kahvecilerin masalarına çöken laptop ordusu, artık işletmelerin kârlılığını doğrudan tehdit ediyor. 40 liraya latte içip 4 saat oturan tipler, dönüşüm hızını yavaşlatıyor. bazı mekanlar fişleri kapatarak, bazıları da minimum sipariş zorunluluğu getirerek bu akına karşı savunma hattı oluşturdu. ama işin ironik tarafı, bu laptop savaşçılarının da aslında birer potansiyel yatırımcı olduğu gerçeği. kafe sahipleri bu dengeyi kuramazsa, hem wi-fi hem de sadakat kaybı kaçınılmaz.
- bugün (109)
- / 4
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- / 4