• bugün (111)
  1. silikon vadisinin o meşhur 'disrupt ederiz' havalı bankaları tek tek diz çöküyor. svb ile başladı, first republic ile devam etti. uzun süredir faizler sıfıra yakınken ellerindeki long-dated bond'ları hedgelemeyi akıl edemediler. sonra fed faizleri çekince hepsi aynı anda buhar oldu. startup'ların paraları yandı, 'fintech devrimi' falan hikaye oldu. aslında klasik bir kepazelik: risk yönetimi diye bi' şey var, onu atlayınca olacağı bu.
   tümünü göster