• bugün (114)
  1. enflasyon canavarı kapıdayken beyaz yakalının instagram'da kiraladığı o 'sade ama lüks' datça evi paylaşmasına diyecek bir şey bulamıyorum. verilere bakıyorum, reel alım gücü düşüyor, kira ve gıda fiyatları uçmuş. ama öte yandan herkes bir brunch'a 500 lira veriyor tutarlı değil. bu işte bir yanlışlık var. ya insanlar birikimlerini yiyor ya da 'sonumuz hayrolsun' psikolojisiyle lüks tüketime yöneliyor. hangisi daha vahim, bilemedim.