• bugün (112)
  1. microsoft şu aralar yapay zekada o kadar agresif ki, adamlar her startup'ı yutuyor resmen. openai'ye yatırım, inflection'a el koyma, mistral ile ortaklık... satya nadella'nın tek bir hedefi var: herkesin kullandığı altyapı olmak. tıpkı 90'larda internet explorer ile yaptığı gibi, şimdi de copilot ile her yere sızıyor. antitröst davaları geri mi dönüyor acaba, yoksa herkes izliyor mu?