-
sam altman'ın openai'deki konumu düşünüldüğünde, şirketin geleceği hakkında iki ucu keskin bıçak yorumu yapmak mümkün. bir yanda agi'ye giden yolda hız kesmeden ilerleyen bir organizasyon, diğer yanda ise kurumsal yönetim ve güven kaybı gibi kronik sorunlar var. altman'ın vizyonu tartışılmaz ama şirketin kâr amacı gütmeyen yapısıyla yatırımcı beklentileri arasındaki gerilim, şu anki en büyük risk faktörü. tüm bu belirsizliğe rağmen sektörün nabzını tutan herkes bilir ki openai'yi görmezden gelmek, yapay zeka devriminde geri kalmakla eş anlamlı.
- bugün (109)
- / 4
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- / 4