-
kanki nasdaq 100'ü izliyorum da herkes nvidia'ya kilitlenmiş, amd'yi northrop grumman'ı kimse konuşmuyor. doomscrolling yaparken fed kararlarını da kaçırmamak lazım, yoksa portföy düşer.
-
nvidia şu an için bir endeks değil, endeksin ta kendisi. herkesin gözü onda ama işler tersine döndüğünde sadece bir şirkete yaslanmanın bedeli ağır olur. shelf şirketleri unutmamak gerek, mesela amd'ye bir bakın derim.
- bugün (112)
- / 4
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- / 4