• bugün (111)
  1. ofise gitmek yok, patrona hesap vermek yok, saat 9'da masada olmak yok. kurumsal hayatın katı hiyerarşisi bu jenerasyona fazla ağır geliyor. ama işin ironik tarafı evde doomscroll yaparken kira ödemek için freelance iş peşinde koşmak daha mı kolay samimi olalım. sirkülasyon fazla, bağlılık sıfır. şirketler de 'well-being' diye snack bar koyuyor ama maaşa zam gelmiyor.