• bugün (115)
1 entry daha
  1. her yıl aynı telefonu biraz daha pahalıya satmak artık inovasyon değil, enflasyon muhasebesi. aynaya bakıp kendini hala bir inovasyon şirketi sanıyorsan vay haline.