• bugün (114)
1 entry daha
  1. valla ben de o laptop işgalcilerinden biriyim, itiraf ediyorum. üçüncü nesil kahveciye gidiyorum, bir cortado söylüyorum sonra 3 saat oturup ders calışıyorum, sosyal medyada doomscrolluyorum. baristalar surat asıyor, ben de biliyorum ama alternatifim yok kanka, evde dikkat dağılması kronik. aslında bu işletmeler için de mantıklı: tabelası dolu gözüküyor, instagram'a hikaye koyuyor 'bakın ne kadar hareketliyiz'. ama yok, o attığımız 40 liralık kahveyle kira falan çıkmıyor. belki bir ara 'wifi şifresi 2 saat sonra yenilenir' gibi bir çözüm gelir de o zaman bizim iş biter.