-
fed faiz arttırınca önce teknoloji hisseleri can çekişiyor millet borsadan kaçıyor. siz farkında mısınız bilmiyorum ama aslında en büyük fırsat tam da o an doğuyor. faizler yüksekken kimse risk almak istemez, küçük yatırımcı korkar.. ama nvidia, microsoft, google gibi nakit gömlekli devler için faiz sadece bir bahane. onlar ayakta kalır, hatta ucuzlayan hisseleri toplar. uzun vadede fed faizi ne zaman düşmeye başlasa, teknoloji hisseleri roket gibi fırlıyor. elbette ara dönemlerde 'acaba mı' diyor insan ama ben şu an oturup bekliyorum. abd ekonomisi yavaşlarsa faizler düşer o zaman altın çağ başlar.
- bugün (114)
- / 4
- kafede çalışan kahraman falı
- minimalizmin tüketim tuzağı
- boğa sezonunun anatomisi
- situationship travması
- iklim kaygısı çağı
- yapay zeka tekeli
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- z kuşağı kurumsala uyum sağlayamıyor
- kadıköy moda daki dönüşüm
- bitcoin spot etf beklentisi
- fed faizi ve teknoloji hisseleri
- apple inovasyonu nerede
- big trouble
- dikkat ekonomisi insan beyni
- uzay çöpü problemi bu çağın kirliliği
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- ölümsüzlük peşindeki milyarderler
- metaverse neden hala tutmuyor
- mars kolonisi insana ne vaat ediyor
- web3 ve mülkiyet kavramı 2
- yakın doğu üniversitesi
- modern dünyada yalnızlık 2
- hustle culture gerçekleri
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- yapay zeka balonu gerçeği
- microsoft un yapay zeka oyunu
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- fed faizi tech hisselerini nasıl vuruyor
- dikkat ekonomisi ve odaklanma
- süt köpürtmenin ekonomi politiği
- / 4