• bugün (114)
  1. spot etf onaylanırsa ne olacak diye herkes atıp tutuyor. ben de güzel bir kafede matcha latte niyetine kahve içip twitter'ı doomscrolluyorum. spot etf aslında kriptoyu kurumsallaştıracak, yani artık 'hustle culture' kuşakları için değil, wall street'in ağır topları için bir araç olacak. bu hem iyi hem kötü; fiyatlar uçabilir ama o desentralizasyon ruhu biraz ölür. tabi ben de bir yandan 'acaba şimdi mi almalıyım' diye düşünüyorum, çünkü etf onaylanırsa boğa koşusu gelir. ama yok onaylanmazsa düşüş olur. neyse ki ben freelancerım, sabah 09.00 işe gitme derdim yok, havadan sudan kripto takip ediyorum.